23:58
למה גברים להימנע בנות מתמשכות?

לעתים קרובות מאוד בחיים המצב מתרחש כאשר בנות מתלוננות כי בשל תשומת לב מוגברת לגבר, הוא מתחיל להתעלם מהם. למה זה קורה? העניין הוא שהגברים רגילים לכל דבר כדי לחפש באופן עצמאי, הם אוהבים לראות את הנערה, לטפל בה, להראות סימפתיה מסוימת, מקבל קצת תשומת לב בתמורה. אבל כאשר תשומת הלב הזאת הופכת יותר מדי, הרצפה החזקה מתחילה להיות מוטרדת, לחפש מקורות חדשים של פיתוי, ומוצא אותם.

בנות לא יודעות אמצעים, היא נוגעת לא רק אהבה, אלא גם intusiveness. נראה להם שאם תשומת הלב שלהם לגברים גדל, הם בהחלט ישיגו את התוצאה שלהם. אבל עם כל התרחשות כזו, נציגי הגברים מאבדים כל רצון להמשיך לפרוס קצת שיחה עם בנות. הם משתעממים, אני רוצה תחושות חדשות, רגשות ותצוגות חדשות על עצמך.

איך להפסיק להיות פולשני?

לכל נערה חייבת להיות תחושה של הערכה עצמית ועקרונות מסוימים שאין להם זכות להפר איש. הנערה צריכה להיות גאה, למשוך תשומת לב זכר לעצמו, אבל לא למלא את כל החלל האישי שלו. שלך נבחר חייב להיות הזמן האישי שלו כאשר הוא יכול לעשות כל מה שהוא רוצה, ולא מה שאתה אומר לו. גברים לעולם לא יוכלו לשמור על העניין שלהם ואת אהדתם על הבחורה הזאת שתזכיר לו כל רגע שהיא מתגעגעת, מחכה ואוהבת, במיוחד אם האינטרס של הגברת הוא הרבה יותר.

גברים הם טורפים, ורק להם להחליט איך להתנהג בדרך זו או אחרת, איך לחפש ילדה לפרוס יחסים. אם היוזמה כולה לוקחת את הגברת, אדם פשוט נעים בהדרגה, הוא לא מתעניין, משעמם וחסר משמעות. בנות מתמשכות לעולם לא יוכלו להצליח ביחס לגברים אם הם לעולם לא ישנו את עמדתם. כדי לקבל יותר תשומת לב למין השני, הבנות צריכות לזכור: דירות דיסקרטיות בקריות

  • אתה לא יכול למלא את כל שטח אישי שנבחר.
  • אדם חייב להראות עניין רב יותר.
  • בשום פנים ואופן לא ניתן להנפיק תחילה את הרגשות שלך.
  • בנות צריכות לשמור על צימוק עד סוף היחסים.
  • גברים מפחיד תשומת לב נשית גבוהה, במיוחד אם זה לא הדדי.
  • כדי להצליח בחיים ולהכיר אדם הגון ועשיר, יש צורך להראות תחושה של פעולה בכל דבר, להיפטר מתמדתה. אדם צריך להרגיש את הכוח מול השותף, הוא חייב לקחת את הרצון יותר לה ולהיות יוזם של כל הפגישות והמערכות.

    Просмотров: 108 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar