01:12
מאי גברים אוהבים יותר: עיסוי או סטריפטיז?

בואו נתחיל עם העובדה כי שני סוגים של פנאי בעצם שונים. סטריפטיז - זה יותר לראות, לשתות עם חברים ו Padadon מבלה זמן. עיסוי ארוטי הוא משהו אינטימי ואישי טהור. עם זאת, הגברים הרוסים שלנו עדיין נוטים לבחור עיסוי ארוטי יותר. באירופה ובאסיה, הדברים שונים במקצת, ישנם נציגים נוספים של נציגים חזקים כמו מנוחה בחיי הלילה. אז, אותו עיסוי הוא טוב יותר סטריפטיז?

שאלה השאלה

עיסוי ארוטי הוא טוב כי עלות השירותים הוא קבוע. האיש שילם לפי המחיר והכל! מועדוני רצועה הם הרבה יותר יקר מאשר סלוני עיסוי. ראשית, אלכוהול במפעלים כאלה נעשה יקר. שנית, בתחתונים של ילדה שיכורה ואדם תא המטען יכול להשאיר מחצית המשכורת, אשר באופן טבעי יהיה מצטער על.

תשומת לב אישית של הנערה

אם הנערה רוקד בסרגל סטריפטיז עבור כולם, אז במהלך הפגישה, כל תשומת הלב של המעסה הוא riveted ללקוח. גאווה גאווה - כוח נורא. נציג המין החזק קשה לקבל את העובדה, בנוסף לו, הנערה טס עם מישהו אחר, ולכן התקשורת עם הגברת לבדה בעיסויים ארוטיים כמו בהם הרבה יותר מאשר ביקור בסורגים סטריפטיז, שם אחרים גברים מלאים, מהבהבים באומץ כל כך ברקדנים.

אתה יכול לגעת

לראות, כמובן, מאוד מעניין, אבל אני תמיד רוצה לגעת. זה טיעון חשוב מאוד עבור עיסוי ארוטי. פשוט ליהנות ריקוד, ללא הזדמנות לקבל כזה סוויטה רצויה, עבור כמה גברים - רק מבחן בלתי נסבל.

אווירה נוחה

מוסיקה חזקה, חבורה של אנשים שיכורים - כולם לא אוהבים מצב כזה. יש אנשים שאוהבים פסטיבלים רועשים, היכרויות וכיף ללא ריסון, אחרים מעדיפים עוד פורמטים פנאי שקט. מבחינה זו, עיסוי ארוטי מנצח בחוזקה בסטרפטיז. אחרי יום קשה, הרבה יותר נעים להירגע מתחתיו המיומנים של מאסטר מנוסה.

טוב לבריאות שלך

עיסוי ארוטי הוא טוב כי לא רק תענוג, אבל גם מביא גוף מוחשי. כל תוכנית כוללת תוכנית קלאסית עם הלישה וחיכוך של השרירים. זה מנרמל את אספקת הדם, מקל על עייפות ומתח, מגדיל את צליל הגוף. ב סטריפטיז, למרבה הצער, אין דבר כזה שימושי. במוסדות אלה, גברים חתכו רק משקאות אלכוהוליים. וזה, להיפך, לא לגעת בגוף טוב יותר.

ללמוד את הגוף שלך

עיסוי ארוטי מסייע לנציגי המין טוב יותר להכיר אחד את השני ואת גופם: מציאת אזורי ארוגני, הבנת אילו סוגים של מלטים להביא יותר כיף. ד '. באשר סטריפטיז, אז אדם יודע שום דבר חדש על עצמו, אלא שהוא אוהב נשים עירומות. מה מקבל, כמובן, אומר.

בהתבסס על כך, אנו יכולים להסיק כי, לבחור בין עיסוי לבין סטריפטיז, אדם בקרוב לבחור את הראשון. עם זאת, הן באלו ומוסדות לקוח מספקים אחרים בעלי עניין. היתרונות של עיסוי ארוטי על סטריפטיז נרשמו, כך שתוכל להבין את זה, למרות שפע של מוסדות ותחרות גדולה, אתה תמיד תמצא עבודה ואתה יכול להרוויח הרבה. שירות זה טענה מאוד בקרב נציגי מין חזקים. ועכשיו אתה יודע למה.

עם זאת, בחירת מקצוע בתחום הפנאי, יש צורך לנווט מעל לכל ההעדפות שלך. באיזה מצב אתה תהיה יותר נוח לעבוד. דירות דיסקרטיות בקריות

Просмотров: 108 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar