17:45
מה ההבדל בין עיסוי מפנק לעיסוי מרגיע

בחלק זה תלמדו את ההבדל בין עיסוי מפנק לעיסוי מרגיע.

עיסוי מפנק הוא עיסוי אינטנסיבי לכל הגוף המתמקד אך ורק במתן לחץ לאזורים המתוחים או הלחוצים ביותר בגופך. עיסויים מפנקים כוללים לעיתים קרובות מתיחות דמויות יוגה ותנועה של קבוצות השרירים הנתונות כדי להפיג מתח מבפנים. חשוב שהאדם שעושה עיסוי ירגיש שהוא בשליטה מוחלטת על מה שקורה לאורך הפגישה. עיסוי שלווה, לעומת זאת, הוא בדרך כלל פחות אינטנסיבי וארוך יותר מאשר מפגש מפנק. זה עשוי לחקור טכניקות שונות כמו עבודת אנרגיה, אקופרסורה או שיאצו להגברת האיזון והרפיה של הנפש והגוף בגובה פני השטח או מאוחסנים עמוק לתוך האישיות שלך.

עיסוי מפנק הוא כל צורה של עיסוי המשתמש בטכניקה מיוחדת אחת או יותר כגון ארומתרפיה, כוסות רוח ואבנים חמות כדי להגביר את תחושת ההרפיה. לעיסוי מרגיע אין טכניקות ספציפיות מלבד הקפדה על הפעלת לחץ מבלי לחצות את סף המתח.

המונחים מפנק ומרגיע מגיעים מתקופות זמן שונות. בעוד פינוק הקשור לפאר בתקופת הרנסנס, אדם יקבל עיסוי מרגיע בתקופה המודרנית.

הקדמה: שירותי קופירייטינג הפכו חיוניים לעסקים רבים; בשוק של היום שבו טווחי הקשב מצטמצמים, המודעות נפוצות יותר מאי פעם במדיה החברתית ואצור תוכן הגיע לשיאים חדשים שמתעלים אפילו מאלגוריתמים של רלוונטיות למנועי חיפוש; אף חברה לא יכולה להרשות לעצמה להעמיד את השכל הישר בעמדת נחיתות בתקשורת שלה עם לקוחות פוטנציאליים או לתרץ שום תירוץ לא לטעום טוב כמו אחרים.

קופירייטרים מקבלים תשלום לפי שעה או פרילנסרים מקבלים פיצוי לכל עמוד שנוצר בדרך כלל בטווח

עיסוי מפנק, או עיסוי יוקרתי, פונה לחושים. המעסה קשובה לפרטים ומתמקדת בלהיות נוח ומרוצה מהשירות. עיסוי מרגיע, לעומת זאת, מפיג מתחים וחוסך את השרירים שלך ממאמץ יתר במהלך יום פעיל.

בזמן שאתה חווה עיסוי מפנק, המוח שלך רגוע לחלוטין ואתה מרגיש נינוח. כאשר אתה חווה עיסוי מרגיע, אתה הופך מודע עד כמה השרירים שלך מתוחים ותשושים. מנקודה זו והלאה נעשה קל יותר לחזור לטיפול טוב בהקפדה על הרגלים לאחר אימונים או ימים כבדים במשרד. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/דירות-דיסקרטיות-בחיפה/

עיסוי מפנק הוא קידום אהבה עצמית, הבאת לקדמת הבמה את מה שיעזור לך להוריד מתח

עיסוי מפנק נבדל מעיסוי מרגיע בכך שהוא מקדם אהבה עצמית ומאפשר לצאת מהמפגש בהרגשה טובה. חוויה טיפולית, מרגיעה נועדה לעזור לך להגיע אל הלך הרוח החדש הזה בעדינות. משיכות מרגיעות עמוקות משמשות יחד עם כריות נוחות ושמיכות רכות. שירותי ליווי בתל אביב

מפגש מפנק נועד להציף את סוג החוויות שאנו מעניקים לעצמנו מבלי שנרגיש זאת - אלו שמשמעותם שאיננו צריכים להיות מושלמים, או לעמוד ביותר מדי סטנדרטים או למלא כל צורך או רצון של אנשים אחרים - עם מוזיקה רכה. הרקע.

פינוק מתמקד בנפש ומעניק חוויה מרגיעה. עיסוי מפנק ישתמש יותר בנקודות לחץ עדינות - כמו אצבעות וכפות ידיים. זה שונה מעיסוי מרגיע יותר טיפולי ומסורתי, שישתמש בתנועות זורמות רחבות.

מטפל מפנק עשוי ללחוץ על נקודות תוך שימוש במגע קל יותר בקרבת אזורים רגישים בגוף, ואילו מקבילו יבצע משיכות רחבות יותר בעוצמה כבדה יותר כדי להגביר את זרימת הדם ולספק הקלה לרקמות הבסיסיות שעלולות להיות להן לחץ או קשרים כואבים.

גם עיסוי מפנק וגם מרגיע הם טיפולי גוף טיפוליים. עיסוי מפנק מתמקד ברווחה הרגשית של הלקוח, עובד על שפע של לחץ שיכול להיות לא נוח לאדם רגיש. עיסוי מרגיע משלב משיכות זורמות שנועדו לקדם שקט עדין תחת מגע הידיים.

Просмотров: 69 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar